Everything about ماگ حرارتی

Wiki Article

قابلیت شستشو : دارد – شستشو تنها با آب، استفاده از اجسام زبر برای شستشو پوشش را مخدوش می کند.

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی یک ماگ بسیار کاربردی برای افرادی است که بیشتر در حال طبیعت گردی و مسافرت هستند این ماگ ها دارای درب های ویژه ای هستند که از سرد شدن نوشیدنی جلوگیری می کند.

حتی برای استفاده شخصی نیز این سایز عمومی ترین نوع رایج است.

از رایج‌ترین انواع ماگ حرارتی، ماگ ساده حرارتی هستش که همون لیوان جادویی سرامیکی دسته‌دار سیاهه و مایع داغ نقش و نگارش رو نشون میده.

ماگ سرامیکی از پر طرفدارترین ماگ می باشد. از مزیت های ماگ سرامیکی جنس آن است که سالم و بهداشتی بوده و می توان نوشیدنی داغ و آبیموه های خنک را داخل این ماگ با کمترین تغییر دما بنوشید.

جنس ماگ هیتردار از سرامیک می باشد و برای کسانی که دوستدار نوشیدنی گرم هستند و نمی خواهند نوشیدنی آنها سرد شود بهترین انتخاب می باشد. ماگ حرارتی گرمای نوشیدنی را بهینه نگه می دارد.

۰ از ۵ از میانگین ۰ نظر دهنده ثبت دیدگاه ایمالز

اگرچه ثبت نام کرده باشید وارد حساب کاربری خود می شویدجهت ادامه خرید، اطلاعات خود را به درستی وارد می نمایید و اطلاعات خرید را با پرداخت آنلاین انجام خواهید داد.

لیوان ها و یا فنجان های بزرگی که امروزه برای نوشیدن انواع نوشیدنی های داغ مورد استفاده قرار می گیرند و یا همان ماگ های سرامیکی، به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین ??????? ????? وسیله برای هدیه شناخته شده اند.

این نقش و نگار روی ماگ می‌تونه شکل یه سوپرهیرو، یه منظره زیبا، پرچم تیم مورد علاقه‌تون یا حتی یه اسم باشه و فقط با مایع داغ، کم‌کم رنگ مشکی محو و طرح سورپرایز خودش رو نشون میده.

سایز این ماگها در مقایسه با فلاکس کوچک تر و از ماگ های معمولی بزرگتر است و به علت وزن سبک حمل آن نیز راحت تر است.

همچنین می توان برای افزایش جذابیت این ماگ ها از قاشق ها یا درب های مخصوص نیز استفاده کرد که آنها نیز قابلیت تغییر رنگ با حرارت را دارا باشند.

ماگ سرامیکی افراتوس طرح «من بدون تو هزاران شب یلدا دارم»

مجموعه چاپ و تبلیغات افراتوس این ماگ ها را در دو مدل ویژه دسته قلبی و داخل رنگی هم عرضه می کند که تصاویر آنرا در ذیل مشاهده می فرمایید.

Report this wiki page